onsdag 10. april 2013

Pergola kanskje

Jeg har begynt å tenke litt på uteplassen på tomta vår. Litt tidlig ute kanskje, men kan mannen kjøpe gressklipper så kan da jeg planlegge hagen! Jeg har litt perioder hvor jeg planlegger forskjellige deler av huset, belysning(det er i boks, nesten) og slikt. Jeg storkoser meg med planleggingen. Det som passer ganske fint er at mannen er veldig flink til å planlegge det som jeg ikke kan noenting om, heldigvis! Han tar seg av utarbeiding av tomta, varmeanlegg og alt det gøye...

Uansett, nok fjas, litt inspirasjon til uteplassen vil jeg dele. Kunne gjerne tenkt meg en pergola. Veldig greit å lage det til slik at man kan få skygge også slik som på de to siste bildene...


Bilde: houzz.com 


Bilde: houzz.com



Bilde: houzz.com


Bilde: nesheds.com


Bilde: houzz.com


Bilde: luxist.com

Gøy å kikke rundt litt. Vi får se hvordan det blir til slutt. Gøy å drømme seg bort litt. Det er ei god stund til enda. Huset må opp, først og fremst!

2 kommentarer:

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Er absolutt å anbefale:) Lekre inspirasjonsbilder du viser! Ønsker deg en fin torsdag:)

My Dream sa...

Steikji flotte bilder <3 suger til meg inspirasjon... Trenger noe selv :)