søndag 20. mai 2012

En liten nøkkelspurv


Som mange andre har jeg også fått meg en liten spurv på nøkkelknippet mitt. Endelig har jeg en fast plass til nøklene for ikke å glemme fløyten i tilfelle jeg blir overfalt!


Har jo syntes at de var rimelig dyre her i Norge. Da jeg fant dem på Ebay var det en litt bedre pris. Kjøpte det i denne butikken og her er en link direkte til annonsen: Sparrow. Det ble litt over 60 kroner for en. Ikke galt det!


Hubby ville absolutt ikke ha noe hus til nøklene sine. Det gav han klar beskjed om før jeg bestilte. Men nøklene til boden har til nå hengt innerst i skapet og nå har de endelig fått en grei plass. Det var han fornøyd med da...haha!


Nuuudelig! Ingen anelse om de er "ekte" eller ikke, men jeg er i hvert fall kjempefornøyd med dem! De er vel "made in china" uansett om de er kjøpt på butikk i Norge eller fra en annen plass. 


Håper dere har hatt en fin helg! Her har mannen vært i utdrikningslag og jeg har tilbragt tid med den kommende bruden. Nå nærmer det seg bryllup og vi gleder oss så!

Ønsker dere en fiiin uke!

1 kommentar:

Nalina sa...

Åi, sånn skal jeg VAFFAL kjøpe til meg og venninne mine når skattepengene kommer! (kom fort, plis!!!)