mandag 28. mars 2011

Hamn i Senja


Det ble litt stille her på bloggen i helgen. Grunnen til det er at Hubby og jeg har hatt en langweekend med hans side av familien i Nord-Norge. Rettere sagt Hamn i Senja.


Et idyllisk og maritimt fiskevær. Kjempeflotte leiligheter i nydelige omgivelser. Om du vil lese mer kan du finne nettsiden dere her.


Vakre farger.



Vi hadde en kjøretur til en strand på Senja hvor det ble grilling. Det ble relativt raskt gjort siden vinden og kulden tok på. Men bålet ble det i hvert fall fart på.



Jeg er ufattelig takknemlig for å ha en så flott svigerfamilie. Ikke minst tre herlige små tanteunger. Å få tilbringe en hel helg med dem har vært fantastisk koselig.



En herlig helg med en herlig familie på en veldig vakker øy.




7 kommentarer:

Ane sa...

Vakkert! Har ikke vært så langt unna meg i helgen du da.. Jeg bor på Finnsnes. ;) Hva jeg gjør her? Nei, det kan du si.. Men vakkert er det! ;)

Anonym sa...

Kjempeflott! Har feriert masse i Norge vi, men Senja har vi aldri besøkt.. Vakkert land vi har!
klem fra Laila

Anne Lise Johnsen sa...

Vakre bilder, jeg har sommerhus i Lofoten og har vært på biltur til Senja - VAKKERT!! Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

Ane sa...

Ja, det skjønner jeg veldig godt! Jeg savner veldig hjem til Oslo på den tiden her. :(

KRUSEDULL sa...

Vakre vinterbilder! Jeg elsker hekleklærne dine! De er så fine! Skulle ønske jeg kunne hekle! Ønsker deg en fin dag!

Anonym sa...

Kjempe flotte bilder, Silje!! Og må jo si jeg likte det siste bildet veldig godt;)
Kristine

Heims verden sa...

Det gjorde jeg også;) Ser ut som han er helt alene, men på bildet etterpå ser man Sem komme gående;)