søndag 11. november 2012

Pintesting: Julekuler

Jeg syntes det er kjempe gøy å kikke rundt på Pinterest. Spesielt nå som det er masse flotte julepinner. Gøy når man får summet seg og prøvd ut noe av all den flotte inspirasjonen. Tenkte jeg skulle prøve meg på å lage noen julekuler. Disse var inspirasjonen...




Bilde: etsy.com

Hadde meg en tur på Panduro og Stoff og stil i går og handlet inn det som trengtes. Jeg valgte å bruke lin og vet ikke helt hva det grove båndet heter. Burlap på engelsk i hvert fall.









Disse tror jeg kommer til å passe kjempefint til et grønt juletre. Jeg har samlet opp juletrepynt over flere år nå. Lurer på hva jeg ender opp med når jeg skal pynte et ordentlig juletre til neste år. Det blir nok ei salig blanding! Hadde lyst til å ha et lite tre her i leiligheten i år og da hadde nok disse passet fint fordi de er veldig lette.

Tenkte jeg skulle prøve meg på noe mer juletrepynt nå.

God søndag til dere!

4 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Nydelige kuler du har laget =) De hadde passet utmerket her. Men siden jeg ikke har tid til å pusle med slik, har jeg heller svidd av litt på ebay.. ;-)
Blir artig å se pynten på treet.
Fin søndag
Klem Linn

Prinsesse Vilikke sa...

Disse var jo helt skjønne! Spørs om ikke jeg må låne den idèen.

Ha en fortsatt fin søndag!

Klem fra Karen

PS: Utfordring i bloggen min.

MissMette sa...

Ja Pinteres er bare en fantastisk side - her kan jeg lett bli sittende alt for lenge å bare se.... hihi :) Syns julekulene du har laget ble kjempefine ღ og denne tiden før jul er så koselig til å holde på meg slike førjulsting ღ Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg ღ og så ønsker jeg deg en fin kveld videre. Stor klem fra Mette

Janne sa...

WOW!!! Kjempestilig!
Har just heklet en hvit lita juleklokke som kansje kommer på treet i år:)
Ønsker deg en flott ny uke!
Klemmer fra Janne