onsdag 7. november 2012

Juleinspirasjon: Dekorasjoner

Kan ikke tro at vi er i november allerede. Dette året har bare sust forbi og det er jo snart jul. Skulle vi tro butikkene er julen allerede her. Det kan bli litt mye, men i november må det jo være lov å begynne å se på litt juleinspirasjon. 1. desember så begynner i hvert fall jeg å pynte litt. I år håper jeg vi kan ha et lite tre her i leiligheten. I dagene frem mot jul deler jeg gjerne juleinspirasjon med dere. Så kan vi glede oss sammen, frem til vi virkelig kan sette i gang med julekosen!


Bilde: tradgardsflow

Fin kveld!

3 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Det var en lekker dekorasjon! Gjorde seg veldig godt med strie rundt glasset. Det likte jeg;) Ja, nå går vi en koselig tid i møte, og jeg gleder meg til å pynte. Morsomt å få tips og idèer rundt om i forskjellige blogger.

Klem fra Eli:)

Janne sa...

Nydelig!!
Det er en flott tid med masse inspirasjoner om jul her i blogglandia:)
Jeg starter også 1. des.med pynting men viser jo litt ideer lenge før da på bloggen min:))
Ha en kos kveld!
Klemmer fra Janne

Janne sa...

Herlig tid vi er i nå, synes det er helt ok med masse jul i november:-)

Nydelig bilde!

God klem!