torsdag 10. januar 2013

Vårt første juletre

God jul(på etterskudd) og godt nyttår!

2013

Helt utrolig! Mange store ting som skal skje i år og jeg gleder meg til å dele med dere.

Selv om jeg og min kjære har bodd sammen to julesesonger har vi aldri hatt noe juletre. Men denne julen bestemte vi oss for at vi kunne jo ha et lite et i leiligheten. Bare for gøy! Jeg har ei mor som er litt over gjennomsnittet opptatt av å finne det perfekte treet(eller edelgranen selvfølgelig) Jeg tviler ikke på at dette har smittet over på meg, men akkurat i dette tilfellet var det ikke så nøye. Derfor har et skjevt, litt snodig, bitte lite tre kommet inn i leiligheten vår. 

Vårt første juletre.

Det er big deal altså!

Jeg syntes det var ekstra stas å få hengt opp litt av juletrepynten min. Siden treet var såpass lite og ikke kan måle seg med styrken i "armene" som en edelgran har så ble det lett og liten juletrepynt. 

Noen få glimt får dere her...







Satser  på at vi kanskje kan få et litt større tre til neste år. Mamma hadde den nydeligste edelgranen i år. Den var så fin at den så falsk ut, haha.

Ønsker dere en herlig kveld!

2 kommentarer:

ingridsboble sa...

Mye koselig inspirasjon her på bloggen din :) Her vil jeg komme tilbake!
Ha en fin helg som straks er her igjen!
Ingrid

My Dream sa...

så kjekt å se til deg :)
koselig med egent juletre <3
vi hadde og edelgran, en nyyydelig en... det er favoritt treet her i huset, ikke drysser det heller.
God helg!

Klems Diana