tirsdag 24. mai 2011

Liljekonvaller


Før jeg reiste tilbake på Grimstad på søndag kom mamma og de hjem fra hytta og hun hadde plukket en nydelig bukett med liljekonvaller til meg.


De ble litt slappe på bilturen, men lukter så utrolig godt! Tror mamma har en forkjærlighet for liljekonvaller.


Tror de blir stående på bordet helt til lukten forsvinner...Mmmm, sitter her i sofaen og sniffer.

Etter jobb i dag dro jeg med meg Hubby til en "butikk" som heter Løddesøl Gård på Rykene. Ikke langt ifra Grimstad. Damen som eier den skal flytte og selger alt i butikken for 40%. Kjempemasse fint. Kunne handlet og handlet, men ting var ganske dyrt fra før av. Fant en kurv fra IB Laursen som jeg har hatt lyst på lenge. Så noe ble det jo...

5 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Så snill mamma du har! Liljekonvaller er så vakre der de henger litt over de grønne bladene! Søte er de - heldig du! :-)

Piulfen sa...

Liljekonvaller er så fine :) Synes de gir en litt trolskstemning og jeg tenker på eventyr.
Ønsker deg en god kveld.

Anonym sa...

For en fantastisk STOR flott bukett! Snill mamma du har!
Klem

Andrea Nepstad sa...

Såå fine!! :) Kjempe fint å pynte opp stua med :)

Pikekyss sa...

de er jo så nydelige, små klokker som dufter het fantastisk. I nornorge tror jeg ikke de vokser vilt, så jeg har kjøpt to potter på blomsterbutikken :)