torsdag 20. november 2014

Kjøkkenet


Jeg hadde håpet å få tatt noen bilder av kjøkkenet hvor det var litt mer ferdig. Slik som det er nå så er det kommet opp taklister og lister rundt vinduer. Døren på skafferiet er på plass og det blir så fint. Men det er totalt kaos! Snekker, rørlegger og elektriker holder på om hverandre så jeg tror nesten det er bedre å vise disse bildene som jeg tok før de satte i gang. 












Kjøkkenmodellen er Timreåsen fra Hamran kjøkken. Hvis du ønsker kjøkkenet skreddersydd så er dette plassen å besøke. Her kan man få det akkurat som man vil(så godt som:)) også er det Norsk håndverk som jeg har en liten kjærlighet for. 

 Dette er drømmekjøkkenet med innenforliggende fronter. Akkurat slik som vi(jeg) ønsket oss. Kommer tilbake med mer info og bilder etter hvert. Hvis dere lurer på noe så er det bare å spørre.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så vackert det blir!! Ni har verkligen fått med allt som går att tänka på. Supersnyggt!

Blend by Eli sa...

Så utrolig fint! Et slikt kjøkken drømmer jeg om! Akkurat nå har vi et lite kjøkken (i en liten leilighet), med innredning fra 60 tallet. Det har sin sjarm det altså - men jeg gleder meg til jeg en dag kan få bedre plass å boltre meg på! ;)

Anonym sa...

Veldig fint hus dere har! Hvor mange kvm er det? :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lekkert!!! :D

Annika sa...

God fortsättning!
Så fint! Hoppas vi får se mer av ert vackra hus.

Camilla sa...

Superflott kjøkken!
Blir spennende å se fortsettelsen.

God helg.
Hilsen
Camilla

Anonym sa...

Hei! Utrolig flott kjøkken. Kan jeg spørre hva dere betalte for dette? Bare en pekepinn på om dette er innenfor vårt budsjett. Har kjøpt tomt og skal bygge nytt hus:-)

Heims verden sa...

Hei:-) tusen takk! Nå jobber jeg på Hamran så har ikke helt realistisk pris å gi på dette. Veldig vanskelig å si ettersom jeg ikke vet helt hvordan prisen på dette kjøkkenet ligger nå ettersom jeg er i permisjon nå:-/ kan tenke meg kanskje 200-250 000 for kun innredningen. Hva er budsjettet deres? Det du kan gjøre er å sende tegninger til Hamran skrive hva du ønsker pg ca hva budsjettet ligger på så er det lett for dem å si om det vil passe med prisen på Timreåsen:-)