torsdag 6. januar 2011

Julesalg

Greit å handle noen juleting på salg nå i januar. Samler meg litt opp til jeg har ett hus ei gang. Spesielt til juletreet. Disse søte skålene fant jeg på Rema 1000 til 10 kr nå. Husker jeg kikket på dem før jul. Søte til grøt og julegodt. Det eneste som er litt kjedelig er jo at jeg det må rett i skapet. Julen er jo over!

Ønsker dere som kikker innom en kjempefin dag. Ikke ofte jeg får mulighet til det. Innleggene her kommer som regel på ettermiddagen/kvelden. Jeg skal på jobb og etterpå tenkte jeg at jeg skulle handle meg noe garn og prøve meg på litt strikking igjen. Vi får nå se om tålmodigheten strekker til...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Masse fint å finne på salg nå ja...
men med tre bursdager på rad nå er det vel bare å lukke øynene ;)
Spennende å se hva du har planer om å strikke!
Ha en fin dag!
klem fra Laila

Bekka sa...

Det er moro med salg - og disse skålene var jo kjempesøte, og for en bra pris! Synd det er 1 år å vente til neste gang de kan brukes...
Ha en fin kveld :)
Klem fra Bekka