mandag 22. juli 2013

Farge på baderomsinnredning

En liten oppdatering angående husbygging. Som jeg har skrevet tidligere så er rørene til alt i første etasje lagt ned. I kveld har jeg og hubby begynt å jevne ut pukken inni ringmuren. Så skal det legges to lag med isolasjon og armeringsjern på toppen forhåpentligvis på torsdag. Etterpå må gulvvarmen legges før vi støper grunnmuren. I tillegg har hubby og svigerbror "precuttet" alle veggene og bjelkelaget til huset vårt. Så nå er det ikke lenge til snekkerene kan begynne. Veldig spennende!

Men nå litt inspirasjon, enda ikke sikker på hvordan baderomsinnredningen i 2. etasje blir og heller ikke hvilken farge. Litt å velge i...: 

Hvit...



Eller lysegrå...



Eller mørkegrå...



Eller svart...



Time will show!

Vi har i hvert fall veldig lyst på carrera marmor plate! Tror vi tørr å satse på det på badet. 

Ønsker dere en fin kveld!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Flott inspirasjon! Nå har du fått deg en ny følger!

Klem, Anne <3

Unknown sa...

Oj oj, alla bilder var ju vackra och HELT i min smak :-) Mkt vackert!
Vi valde svart till gästtoan på bottenplan och lite större och bredare möbel i vitt till övre plan, så får man iaf 2 färger ;)
Tänker ni ha kakel hela vägen upp? Vi funderar på att lämna en bit högst upp på väggarna så att man kan måla i någon fin kulört, dock helkaklat vid bad och dusch. Har tittat på Houzz och Pinterest för badrumsinspiration och det finns så mkt vackra färger man kan måla i :)
Spännande att det börjar hända lite med huset nu :-)
mvh Caroline

Unknown sa...

Vi har hvitt bad med baderomsinnredning i grå drivved. Veldig fornøyd med det ;o)) Hvis du velger innredning fra en kjent produsent er det jo lett å bytte fronter også når en blir lei ;o) Fin inspirasjon og lykke til med valget ;o)
Sommerklem Elisabeth

Sommerhuset i bakken sa...

Herlige, inspirerende baderomsbilder! Sååå mye fint å velge i. Ikke lett å bestemme seg ;-)

Ha en super sommerkveld!

Heims verden sa...

Hei Caroline! greit å gå for en farge oppe og en nede ja:-) veldig fint med slike fliser som du snakker om, som ikke er over hele veggen. jeg er så usikker hva vi skal gjøre. Det er så utrolig mye jeg liker, vet ikke hvordan jeg skal bestemme meg;-) Det blir uansett ikke fliser over hele veggene, det er jeg ganske sikker på:-)

Ylva sa...

Fantastisk fine bilder, mye fin inspirasjon - mye å velge mellom er bra. Kjempe lekker stil på baderomsinnredningene. Jeg tenker nå snart å bestille en innredning herfra HANDLEBAD INNREDNINGER, hvem av de synes du er spesielt fin?
Klem

Trudesiris76 sa...

Har lest mange blogger, men denne bloggen synes jeg har vært mest interessant å lese. Gleder meg til å lese flere av dine blogger. Jeg synes den lysegrå baderomsinnredningen ser fantastisk ut!! Ser ut som om den har nok oppbevaringsplass også, for det er jo det som også teller ikkesant? Jeg har baderomsinnredning i hvit høyglans og jeg synes denne skulle vært lysegrå, for det passer til de fleste bad...