søndag 23. mai 2010

ELSK!


Ble bare nødt til å kommentere denne utgaven av Interiørmagasinet. Jeg har ofte kjøpt det før, men føler det er veldig opp og ned om det faller i smak. Men denne gangen var det helt perfekt. ALT var nydelig og alle hjemmene var så utrolig vakre på sine egne måter. Mange nydelig hager og mye fin inspirasjon. Jeg vet jeg bruker alt for mye penger på blader, men er så gøy! Zine, Maison, Bolig pluss, Vakre hjem & Interiør. Ja takk! ALLE deler:P

OOO du gode konsentrasjon, kom over meg!?!

Igjen, ha en flott søndag!

1 kommentar:

Solveig sa...

Må visst sjekke ut denne utgaven da:o)) Jeg synes også det er litt opp og ned med interessant innhold i Interiørmagasinet, men det kommer vel av at de skal dekke så mange interesser:o)
Synes de har masse fint i Vakre hem og trädgård også:o)
Ønsker deg en flott pinse videre:o)
Klem fra Solveig