mandag 10. mai 2010

Et praktisk minne


Disse to boksene kjøpte jeg på vår første tur til Tromsø. Det er ikke noe jeg liker bedre enn å kjøpe interiør eller andre bruksting som alltid vil minne meg om en spesiell plass eller reise. Når de i tillegg får en praktisk funksjon er jo alt bare velstand.


Disse to har endt opp med å bli det. Ikke fordi det er noe jeg er avhengig av i hverdagen. Men fordi det er noen av de tusen tingene som blir liggende rundt og som ALDRI er det når man faktisk skulle trenge dem. Det har dermed blitt slik at nå vet jeg i hvert fall alltid hvor jeg kan legge alle knappene og skruene(min kjære hadde vært stolt) Selv om det er en bitteliten ting får det i hvert fall litt orden for "en person som alltid legger ting en smart plass fordi der vil hun alltid finne det igjen" 


Ha en fantastisk mandagskveld! Sola skinner inn i stua mi og fuglene kvitrer! hehe

Ingen kommentarer: