mandag 3. mai 2010

Hylle fra Ellos

Bestilte akkurat denne hyllen fra Ellos til gangen vår:D Den kommer ikke før i slutten av juli da, men er ikke noe hastverk akkurat!

I dag hadde jeg min siste eksamen og var egentlig fornøyd med oppgavene. Deilig å være ferdig! Nå er det bachelor oppgave for fullt. Hvis du er et par i alderen 25-35 og har planlagt sommerferien din selv(ikke pakkereise) så si gjerne i fra hvis du vil bli intevjuet;) Skriver om beslutningsprosesser ved feriereiser.

Ha en nydelig dag, nå er det bare noen timer til på skolen, pilates, (kanskje) body pump også HJEM:D

2 kommentarer:

KRUSEDULL sa...

Hei!!

Så koselig kommentar du har lagt igjen inne hos meg! Veldig kjekt at du liker bloggen min! Du er hjertelig velkommen til å følge med!

Så fine hyller fra Ellos da!

Ønsker deg en herlig dag! Håper solen skinner hos deg og!

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Det var en flott hylle du hadde funnet deg!

Godt at eksamenene er ferdig! Lykke til med bachelor. Jeg holdt på med det samme på denne tiden i fjor, og jeg er SÅ glad for at jeg er ferdig!!

Ha en fortsatt fin kveld
Klem Janne Merethe