onsdag 7. desember 2011

Helgens syprosjekter


Fant oppskriften til denne søte elefanten på Pinterest. Klikk her for å se den. Det geniale er at man kan printe ut mønsteret og det gjør alt så mye lettere. Stoffet til elefanten fant jeg på stoff og stil. På bildet under ser dere noen stoffstykker jeg fant der i helga. Syntes de hadde så nydelig mønster.


Størrelsen på stoffstykkene passet veldig greit til hekle etuier.


Tenkte jeg skulle lage noe mer til helga. Det er jo rett og slett kjempegøy. Det som er litt deilig er at det går så fort med syprosjekter. Man bruker ikke nødvendigvis mange timer på det som man gjør med hekling. 


 Godt å ha noe å kose seg med inni varmen. Hadde egentlig tenkt meg på trening i dag, men er enda lemster etter mandagen så jeg holder meg hjemme. Litt deilig det også! 

Ønsker dere en god kveld!
Silje

3 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Næmmen hælledussan! En sånn vil jeg haaaa =)
Lager du på bestilling eller? *blunke pent* =)

Vårt Hus sa...

Hihi- måtte le litt da du minnet meg på Video-Leif! Heldigvis har det skejdd endringer, selv om sjappa til Leif sikkert hadde sin sjarm! Det er virkelig mye fint der inne, og den bakhagen er jo bare et scoop. Jeg var også innom et par av auksjonene, og der er et par møbler jeg angrer dypt og inderlig på at jeg ikke kjøpte. Forhåpentligvis blir det flere muligheter til sommeren igjen.
Ha en super duper helg, her blir det jobbings :)
Klem Yvonne

Chic - Romantique sa...

Så fin elefant! Flink er du :)