lørdag 21. september 2013

Vinduene våre


Jeg var helt sjokkert da jeg kjørte hjem fra jobb en dag denne uken. Alle vinduene var neste kommet inn på en dag. Jeg hadde ikke trodd at det var noe som gikk så fort. Stor stas i hvert fall. Vi er sååå godt fornøyde. Inndelingen med sprossene ble akkurat som vi hadde tenkt. Belønning for å tegne opp og tenke over det ja. Hvem vet hva vi hadde endt opp med hvis ikke...haha. Her kommer noen bilder med vinduer på plass nesten over alt!



På bildet under står jeg i kjøkkenet. Til høyre ved de høye vinduene blir spisebordet. Verandadøren går ut til planlagt uteplass.


Under står jeg ved de høye vinduene hvor spisebordet skal og ser inn i de to stuene som ligger etter hverandre. Det står ei verandadør inni denne stua som er helt lik som den som er på kjøkkenet.


Her skal den andre verandadøren inn. Følte høsten virkelig satte inn i dag...


Stuen der tven og forhåpentligvis en stor god sofa blir stående. Vinduene er 120 cm brede og 200 cm høye.


En liten kikk inn på grovinngangen under.


Grovinngangsdøra setter vi også inn snart. Det blir dobbeltdøren i hallen vi bruker som byggedør. Ikke så godt å se hvordan den ser ut. Bildet kommer når den er på plass!


Under har jeg tatt bilde fra gangen inn i soverommet vårt. Her har vi standard takhøyde på 240 cm. Så her skal det inn en dør med 210 cm høyde.


Her kommer det en veranda utenfor soverommet.


Utsikt fra verandaen oppover dalen.


På bildet under står jeg og tar bilde inn mot garderobe, bad og vaskerom.


Under vinduet her skal badekaret bygges inne. Ååå som jeg gleder meg til å få badekar!


Et av soverommene.


Litt detaljer under. Nydelig vinduer fra Frekhaug! Vi har valgt åpne/lukke vinduer alle plasser uten om i hallen. De har fastkarm.


Bilde av huset fra den andre siden.



Ønsker alle en herlig lørdagskveld!

1 kommentar:

Anonym sa...

Morro å få følge hus prosjektet deres! Blogg masse fantastisk hus!!!