søndag 5. februar 2012

Nålfrustrasjon


Et litt vel dårlig bilde av min lille lørdagssyssel. Ikke spør meg hvorfor jeg kjøpte så utrolig mange nåler. Jeg var på Stoff og Stil og handlet inn verktøy til min nye syinteresse da jeg tok en boks som så greit ut. Nåler må man jo ha! Jeg så ikke på prisen og tenkte etterpå at det hadde kanskje ikke vært nødvendig å betale så mye for så mange nåler. Jaja, nå har vi nok for noen generasjoner etter oss...
Jeg kan jo surre litt av og til og så for meg at i flyttingsprosesser i kommende år så forsvinner slikt fort. Jeg tviler ikke på at jeg hadde blitt nødt til å kjøpe flere nåler og det er virkelig ikke nødvendig. Laget meg derfor dette nåleputeglasset og fylte opp med nåler. Jeg startet med det minste og fylte det halvt opp, fant raskt ut at det ble alt for lite, tok neste størrelse, det ble alt for lite. Måtte rett og slett bruke det største...Fikk "skvist" alle nålene nedi der så da var jeg fornøyd.

Her er søndagen i god gang med nybakte "kanel i svingan". Det er så aaalt for godt. Ønsker dere en fiiin søndag!

Silje

Ingen kommentarer: