lørdag 28. september 2013

Dører på plass

Da kommer det en god bildeoppdatering fra denne kanten. Det har kanskje ikke skjedd veldig mye siden sist bortsett fra at dørene er satt inn og vinduene omrammet. De har også startet på litt kledning. Denne uka har jeg fått bidratt litt mer. Vi måtte male tre strøk, på tre kvelder etter hverandre på den lengste kledningen. Heldigvis ikke all kledning! Det ble en god del meter, men gikk ganske greit unna egentlig. Her kommer noen bilder. 


Det kommer et overbygg over hoveddøra. Det ble bestemt litt i siste liten egentlig. Håper det blir bra...


Grovinngangsdøra har kommet på plass. Veldig godt fornøyd med fargen. Skulle gjerne hatt noen andre håndtak egentlig. De er jo fine, men skulle hatt krom;-) Litt opptatt av detaljer ja...



Grovinngangen. Jeg syntes det er så merkelig at vi faktisk skal bo her. Jeg tenker egentlig ikke noe særlig på akkurat det. Det er nesten sånn at dette bare er et prosjekt vi har tenkt på lenge og nå er vi i gang. Også ja, vi skal faktisk bo her også når det er ferdig, veldig rart!


Måtte ta et bilde foran døra på kjøkkenet for å vise hvor høy den er. Jeg er 169. Vi liiiiiker!



Et bilde av huset fra kjøkkensiden.


I hallen, her er det lagt midlertidig gulv. Veldig greit! Blir spennende å se hvordan alt blir når dette kommer av. Men det er nok ei god stund til!


Døra ut fra stua til verandaen.


Huset fra fremsiden.



Hubsen og meg utenfor huset.


Bilde av huset tatt fra veien.



Elsker at vi har gress midt i veien opp til huset vårt! Håper ikke det forsvinner når vi begynner å bruke den mer.


Planen frem over nå er kledning!

God helg!


9 kommentarer:

Unknown sa...

Hej, vad fint det blir. Super fina detaljer på fönster, de droppformade.
Ha en fin söndag!

Anonym sa...

Så stort det er!!
Flott hus :)

Drømmeboden sa...

Dette ser jo bare fantastisk ut :) Jeg liiiiiiiiiiiiker fasong og form på vindu og dører kjenner jeg og gleder meg til å titte innom for å se hvordan det blir med bordkledning til! Stort og lekkert, landlig tomt.. Kan vel ikke bli stort bedre da? :)

Anno 1924 sa...

Det blir sååå fint!! For en natur dere har rundt huset!! Skjønner godt at du elsker det grønne gresset mellom bilsporene:) Så landlig og fint!! Ønsker deg en fortsatt god søndag! Klem

Lisbeth sa...

Jeg er målløs....... For et palass du får, og en nydelig tomt! Gleder meg til å se fortsettelsen :)

Familjen B sa...

Wow :-D

Anonym sa...

Det der blir bare helt rått :-D WOW
Gleder meg nesten like mye som deg til å se fortsettelsen!! :)

Klem fra Ingun;)

Heims verden sa...

Tusen takk dere!! Så koselig Ingun;-D det er himla stas;-)

maria at inredningsvis sa...

WOWWWW jag är SJUKT avundsjuk:) får jag flytta med er in haha.

Ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning