søndag 20. desember 2009

Jeg er i bryllupstanker

I så godt som hele kveld har jeg sittet med pcen og studert side opp og side ned med forskjellige innbydelser, ark og tilbehør. Ebay er selvfølgelig veldig hjelpsomt. Jeg hadde jo egentlig kommet frem til hvordan innbydelsene skulle bli, men så kom jeg over noe på ebay, så da kan det hende det blir noe forandring. Hmmm...ikke lett dette her. Må nesten få funnet ut av dette siden jeg har ferie og med god samvittighet kan tenke på andre ting enn skole. Har i hvert fall funnet en side med MYE billigere bazzillark enn det man finner i Norge. Spørs jo bare hva frakten blir for alle de arkene...

...nå ja...buketten har jeg i hvert fall bestemt(ganske sikkert) og det kommer i hvert fall noe innslag av Hortensia. Den nydeligste blomsten jeg vet om!










Inspirasjonen har jeg hentet fra Project Wedding

2 kommentarer:

C ♥ sa...

Hei Silje.

Takk for kjempe hyggelig hilsen hos meg :) Koselig blogg du og har, og spennende med bryllups planer. Hortensia er nydelig ♥

Ønsker deg en fin dag i snøen. klem C ♥

VI OCH VÅRT HUS sa...

Tack snälla, för din kommentar på min blogg. Önskar dig en God Jul. //Hanna