torsdag 4. februar 2010

Bridal headbands

Tirsdag kveld fikk jeg endelig satt meg ned og bestilt meg "hodepynten" til bryllupet. Jeg har kikket en del på ebay, men aldri hatt tid til å se ordentlig på det. Har over tid samlet opp litt forskjellige "butikker" på ebay og nå fikk jeg sett på alt og da var det i boks:D

Her kommer tips til noen av butikkene jeg fant mye fint i. Veldig genialt å bestille herfra visst du ikke er ute etter å bruke alt for mye penger på headband(som jeg kaller det, hodebånd blir litt feil) eller tiara.

All that jewelry plus har fine priser og billig frakt. Her jeg fant min utvalgte:-)

Aaryannas Bridal Boutique har veldig mye fint, men litt dyrt. Tror prisene har steget en del her siden første gang jeg lagret denne siden.

Venus Jewelry Godt utvalg, men fant ikke så mye her selv.

My jewels har også fine priser.

Nå gleder jeg meg til å komme hjem å se om det ligger noen pakker på senga mi! Enda inne i en periode der jeg har bestilt masse og bare venter på at det skal komme. Vet i hvert fall at hylleknektene har kommet og blir spennende å se om de lever opp til forventningene!

Sitter her på bussen nå og nyter utsikten fra 2. etasje på lavprisekspressen. Genialt med trådløst internett, bare litt dårlig forbindelse enkelte plasser. Håper alle får en fin dag! Jeg gruer meg litt til å gå hjem siden jeg kjenner hele kroppen min etter body pump og six pack attack. Neste uke skal vi prøve ut ass attack i tillegg! Hahaha!

Ingen kommentarer: