tirsdag 2. februar 2010

En husmordag

I dag føler jeg at jeg har vært husmor. Støvsuget og vasket. Fire maskiner med klesvask, sengetøy og håndklær skulle vaskes. Derfor har jeg rett og slett ikke kommet meg opp på skolen i dag.

Det snør enda her i stavanger og jeg må si at jeg kunne gjerne hatt litt mer vår nå. Jeg er absolutt den typen som liker å kle meg minst mulig(ikke misforstå;)) Jeg har heldigvis de fine vottene mamma strikket til å varme meg i kulda.





Etter en del husplikter hadde meg en tur bort på Madla amfi. Jeg gikk og drømmet meg bort litt i butikkene før jeg raskt fikk handlet det jeg skulle og dratt meg hjem igjen.

En liten milkshake og s fikk bli med(ikke like gode som de fra Harrys bakeri i Lyngdal). Etter både body pump og pilates i går følte jeg at det var lov. Jeg fikk i hvert fall en liten hvilepause i skolelesinga. Deilig! I kveld blir det tirsdagskveld med Frustrerte fruer:D Endelig!


Jeg er så heldig å ha utsikt til solnedgangen over Hafrsfjord, i dag var den vakker:D


Ingen kommentarer: