mandag 1. februar 2010

Sjokoladefabrikken

Da jeg gikk på tegning, form og farge hadde vi tur til Oslo begge årene. Nasjonalgalleriet, Munch museet og høstutstillingen ble besøkt. I tillegg var vi på Freia sjokoladefabrikken det siste året. Vi fikk omvisning, laget sjokolade og ble kledd i hvite frakker med matchende dusjaktig hette. Man luktet visst fælt når man var inne der de laget sjokoladen:P













Det jeg egentlig vil frem til er at jeg kjøpte ett bilde som souvenir og det er jeg så utrolig glad for i dag. Hadde det på døren i lang tid, før jeg egentlig satt pris på. En dag hadde jeg en stor hvit ramme fra Ikea ledig. Bildet(eller plakaten) passet perfekt og nå er det et av de kjæreste bildene jeg eier. Syntes det er så kosli!



1 kommentar:

..Til Lykkes Hjem sa...

HeiHei!
Tusen takk for hyggelig hilsen. Ja,hun er bare nydelig.

Her gikk også tegning form og farge, men noe sjokoladefabrikk besøkte vi aldri.
Så fin den plakaten var. Skjønner du er fornøyd med den.

Ha en flott uke videre
Hilsen Kristin*