fredag 12. februar 2010

Min første lysekrone

Jeg ligger faktisk enda i senga! Må virkelig komme meg opp nå. Mamma og jeg skal en tur til Alleen å spise lunjs, herlig!

I natt lå jeg og funderte på kjøkken. Tegnet på ikea sine sider. Ingenting er så gøy som det, bortsett fra jeg blir litt besatt og det er enda en del år til vi i det hele tatt skal begynne å bygge! En annen natt drømte jeg om vaskerom hele natten, ikke bra. Huset kommer jo til å være planlagt og ferdig før vi begynner å bygge:P

Nei, jeg må nok heller konsentrere med om leiligheten som begynner å nærme seg. Gleder meg til vi skal fikse opp den! Til jul var jeg så heldig å få min første lyskrone av Tor Vegar. Røveren. Jeg hadde kikket på den i butikken, men hadde aldri trodd han faktisk kom til å kjøpe den:D Den er så utrolig nydelig! Håper så inderlig at vi kan ha den i stua i Grimstad! Her kommer et bilde uten alt dillet som skal henge på da.




Nei nå må jeg få dratt meg opp av senga!

Ingen kommentarer: