torsdag 19. august 2010

En liten tur hjem i helga...

...resulterer selvfølgelig i glemt kamera! Derfor blir det ikke noe før -og etter innlegg som jeg skrev i går. Jeg sto og kikket på kameraet og tenkte; det må jeg få lagt i veska. Men er man distre, så er man distre. Ikke noe å gjøre med det.

Kan heller vise dere noe jeg fant på Finn.no her en dag.

Mamma har en slik en og jeg syntes de er så søte. Sendte melding med en gang og heldigvis var den ikke solgt!

Da jeg åpnet pakken lå kvernen innepakket i noe. Jeg surret den ut og tror du ikke hun jeg kjøpte vekten av hadde lagt oppi noe mer til meg. Et nydelig håndkle.

og disse søte kakeformene...
I tillegg lå det en liten lapp om at jeg gjerne måtte besøke hennes blogg der hun selger flere vakre ting. Den finner du her: Roser og sjarms små skatter.

En kjempekoslig handel rett og slett.

Mens min kjære skal hjelpe broren på tomten lørdagen, satser jeg på loppemarked! Mangler enda nattbord og håper jeg kan finne noen fine.

Ha en nydelig torsdagskveld!

2 kommentarer:

C ♥ sa...

Herlige funn!
Håper livet som nygift er fint?

Håper så at du får til å komme på bloggtreffet. Er jo på en søndag så du kan vel komme selv om du får deg jobb? Påmelding innen 15.sept

Ha en fortsatt fin torsdag.
klem C

Siljes Hobbyrom sa...

For en lekker mandelkvern! Ikke verst å få med litt ekstra på kjøpet ;)

Har en lignende mandelkvern selv, og utrolig så gøy det er med slike gamle skatter ;) Ble sittende å lese litt lenger ned her. Mange loppis og auksjonskupp ;) Måtte le litt av innlegget om de galne folka på loppemarkedet. Har sittet igjen med samme følelsen selv ;) Folk er jo som gribber, hihi..

La meg til som følger her. Så blogges vi ;)

Håper du har en fin helg!
Klem fra Silje