mandag 2. august 2010

Tavletips

Bare innom med et lite tips om du ønsker deg en tavle. Jeg har sett utrolig mange varianter og med tavlemaling er det meste mulig. Enten på veggen, man kan ramme inn en tavle, male kjøkkenskapene eller man kan gjøre slik som på dette bildet. Male en dør.

Bildet fra Houzz.com.

Houzz.com er en genial side der du kan lage til dine egne idebøker. Masse inspirasjon!

I dag har jeg og Camilla malt skap. Hun fant det på Fretex til halv pris og 500,- er jo billig for Fretex nå for tiden:P Når man finner en krakk til 400,- blir det litt i det meste laget. Skapet har fått et strøk med hvitfarge og i morra blir det strøk nr. 2. Det blir kjempe flott! Kjempegøy å hjelpe til og det blir nok flott i leiligheten hennes:D

Ha en flott mandagskveld!

3 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Spennende med nytt skap da..
Gleder meg til å se :)

Herlig bilde du viser, tavlemaling er en genial ide'..
Må bare finne et passende sted først*knis*

Ønsker deg en flott uke:)

Anonym sa...

Heisan!
Har kjøpt inn tavlemaling for lenge siden, men har ikke kommet noe lenger enn det...
Får gruble litt til tenker jeg;)
Photoscape er kjempegøy!
Ha en fin dag!
klem Laila

Lille w sa...

Hei søte,

Måtte innom her en liten tur i dag nå som hverdagen har startet igjen, og det har skjedd litt av hvert i livet ditt i sommer ser jeg:) En ting må jeg få si; du har vel vært innom bloggen min litt, og kanskje også derfor fått med det at jeg er rimelig glad i vakre kjoler..og jeg har sett en del brudekjoler i mitt liv. Allikevel har jeg aldri sett noen så vakker som din. Helt fantastisk! Har lyst til å gifte meg igjen:)

Håper du nyter livet som nygift!

Stor klem