mandag 30. august 2010

En liten versjon av verden

Litt treig med bloggingen etter en hjemtur og mitt utrolig dårlige internett connect. MEN, i morgen skjer det og vi får endelig internett i leiligheten. Det skal bli herlig!

I dag har vi hatt besøk av noen herlige mennesker og hubby har fikset bilen til ei venninne. Fint med privat mekaniker;) I dag viser jeg noen bilder av en artig globus hubby fikk til jul.

Nå nærmer det seg bursdagen min som er på onsdag og vi har fått oss bursdagsdate med gode venner og Varg Veum:D

Ha en herlig kveld og morgendag:)


2 kommentarer:

Lille Liljehvit sa...

Jeg digger globuser!! Hvis jeg hadde hatt plass, skulle jeg kjøpt hver eneste globus jeg kom over :) Ha ha :) Men jeg har faktisk ikke en eneste en! Jeg har en samboer som ikke er så glad for at jeg kommer dragende hjem med dingser fra både bruktbutikker og loppemarkeder... hi hi :) Så jeg prøver å holde meg i skinnet :) Fnis :)

MissMette sa...

Hei Silje
Å stilig, jeg også digger globus :) Ønsker meg en slik eller en gammel. Ønsker deg en superfin dag i morgen. Klem fra Mette