fredag 24. juni 2011

Marineblått soverom

Dataen min er enda ikke i form. Blir plutselig litt vanskelig og blogge når alt er borte. Får håper det blir ordnet opp i det etterhvert. Men jeg funderer på å gå til innkjøp av et lager med eksterne harddisker bare for å ha masse backup.



Litt soveromsinspirasjon har jeg alikevel funnet frem. Syntes det er så stilig med marineblått. Vet ikke om akkurat denne fargen er det, men mørkeblå i hvert fall. Kunne godt tenke meg å hatt det på soverommet vårt. Måtte nok til noen fargeprøver før hele rommet ble malt i såfall. Med den riktige blåfargen kunne det blitt veldig fint. Har vært inne på Jotun sine sider hvor du kan "male" et utvalg med bilder i deres farger. Gøy å prøve seg litt frem.



Jeg er så heldig og skal ha fri vær fredag frem til de tre ferieukene begynner. Skikkelig deilig med langhelg. I dag har jeg spist lunsj med fire herlige venninner. Deilig med sommer når studentene kommer hjem for å jobbe! I kveld blir det kino med samme gjengen. Ikke noe som er bedre enn sommer nei. Håper alle dere også har en fiiin fredag. Må bare beklage dårlig med blogging i det siste. Jeg kommer nok sterkere tilbake når jeg får litt med kontroll på dataen igjen og får lagt over all backupen. Ha en herlig helg!

Silje

1 kommentar:

Andrea Nepstad sa...

Veldig stilig!! Synes det er veldig kult med en "matt" farge på veggen :)