søndag 22. januar 2012

Mud room IIII


Håper ikke dere er veldig lei av inspirasjon til grovinngang fordi her kommer enda mer...


Bilde: Pinterest

 
 Bilde: Pinterest

 
 Bilde: Pinterest

Lurer på om vi hadde fått til å lage til noe sånn. Må vel se an hva som passer inn i rommet. Kan jo også tenke meg at man kanskje er litt for lei av å bygge hus til å fortsette på noe slikt, men vi får se...

Flere enn meg som ikke får til å kommentere på enkelte blogger? Har jo så lyst å kommentere og det er så kjipt når det ikke går...

Ønsker dere en fiiin søndag. Her i Grimstad snør det. Det lige mi! 

Silje

3 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Nei, jeg blir ihvertfall aldri lei =) Er så mye flott inspirasjon!
Om du skulle være lei når byggingen er ferdig, vet jeg faktisk av en butikk som selger slike i Norge.

http://www.babazar.no/ds_product_info.php/products_id/448

http://www.novasolo.no/products/halifax-med-resirkulert-teak-gangmobel

Klem Linn

Lisbeth sa...

Så mange fine bilder :) Inspirasjon blir vi vel aldri lei av?

Sliter også med å legge igjen kommentarer....
I Risør har det sluttet å snø :D

Ha en fin uke!

Lisbeth

Villa Drømmeverden sa...

Her og surfes det i inspirasjon, daglig... Er så mange valg som skal taes og da må jeg være sikker:)

Album ja...snuppa er 3,5 år og har ikke album ferdig. Sukk!

Klem fra Margit