lørdag 13. april 2013

Vei til huset må man ha

Inn denne veien skal jeg kjøre noen ganger ja. Det er veldig rart å tenke på. Som dere ser under er tomta litt mer arbeidsplass på disse bildene. Det er hubby som har laget veien. Veldig greit med en mann som ordner det! Jeg kan ikke skryte på meg mye hardt kroppsarbeid på denne tomta enda.


Veien skal nok forandres litt i sommer, men det er ca her den vil ligge. Vi planlegger en liten allé etter hvert. Blir ikke så mange trærne, kanskje fire-fem på hver side. Satser på at vi kan få plantet dem i løpet av året. 


Til høyre opp mot trærne blir det verksted/bilgarasje etter hvert. Men som jeg har skrevet tidligere, hus først!

Følg med, følg med, til høsten skal det bygges!

1 kommentar:

Anno 1924 sa...

Så spennende med husbygging! Gleder meg til å følge dere i prosessen:)
Ønsker deg en god søndag!
Legger meg til som følger hos deg:)