tirsdag 23. april 2013

Foreldre på inspeksjon

Tusen takk for fine kommentarer om tomta og velkommen til nye følgere! Det er så koselig! Gleder meg til å blogge om husbyggingen og kjempe gøy om du vil følge med.

Deler enda litt flere bilder på veien til ferdig tomt. Disse bildene er fra når mine kjære foreldre var på inspeksjon. Faktisk første lille samling i hagen vår. De godkjente heldigvis og pappa har allerede bestemt seg for hvor han skal "sitte på reven"...


Grønt, grønt, grønt, som jeg er klar for vår og sommer nå!


Litt lenger oppe på tomta, var det fullt industriområde.


Litt lenger nede ved elva fant jeg den mest idylliske badeplassen! Her skal det bades mye om sommeren!


Pappa var ikke sen med å kaste seg uti, tror det var ganske så kaldt! Men han er en hardhaus.


Håper vi får litt rettere plen etter hvert...


Gode minner!

I dag skjedde det noe stort i forhold til husbyggingen. Alle ytterdørene våre kom i dag. Jeg har kun sett bilde av dem med plastikk rundt. Ikke så veldig godt å se, men i følge Hubby så skulle de være veldig fine. Alle dørene i 1. etasje er 250cm høye. Tror det blir veldig fint. Gleder meg til å se dem live. Hvis du vil ha en liten snikikk på hoveddøra så ligger det et bilde på instagram. Det som var ekstra gøy å se var at sprossene på verandadørene så veldig fint proporsjonert ut. Var litt usikker på hvordan det ville bli. Gleder meg til å pakke dem opp og få sett dem ordentlig, da kommer det bilder. Spørs bare om det kanskje ikke blir før de skal på plass i huset. Må smøre meg med litt tålmodighet!

Ønsker dere en fin kveld!

1 kommentar:

Catje sa...

Ser fantastisk ut! Lykke til med husbygging.

Catje