mandag 12. september 2011

Lekekjøkken

Første gang jeg så noen som hadde laget til noe slikt som på bildene under ble jeg skikkelig gira. Dette vil jeg gjøre en gang jeg har en liten jente eller gutt.



På bildet over er ett gammelt tv-skap gjort om til lekekjøkken.

 
Ett nattbord er blitt omgjort til et søtt lite lekekjøkken
Litt glorete kanskje, men fantastisk stilig. Dette er også laget av ett gammelt tvskap. 
Bildet taler vel for seg selv over. Litt av en forandring.
Så om dere følte dere litt inspirert så er det vel bare å hive seg over finn.no
Ha en herlig kveld dere!
Silje 

9 kommentarer:

Svenngården sa...

Der var det mange fine! Men jeg må si at min favoritt, var det lille nattbordet :D

Anonym sa...

Her var det mange fine idèer☺

Anonym sa...

Så koselig! Mange fine idèer på nett ja, men må nok vente helt til barnebarn melder sin ankomst jeg..
og det er en stund til håper jeg!
klem fra Laila

Villa Wikan sa...

Snakk om kreativitet! Utrolig flott =)

Bettum Villa sa...

ÅÅhhh... såå stilige! Gleder meg til jeg kan hive meg over et slikt prosjekt!!

Klem Madelén

Vårt Hus sa...

Tusen takk for hygelig hilsen. Jeg er helt i himmelen etter endelig å ha fått ordnet " det lille kommentar-problemet" mitt :) Bloggen din er kjempe koselig og jeg gleder meg meg til å følge deg videre. Blogglandia er et koselig sted og være og en finner stadig nye likesinnede. Ekstra hyggelig er det å finne blogger fra Sørlandet.
Klem Yvonne

Anonym sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.

Inspirerede innlegg du har laget her, en ide jeg aldri har tenkt på selv.
Ønsker deg en fin dag!
hilsen Ranveig

Andrea Nepstad sa...

Oi, så stilig!!! :)

Veronica sa...

Helt fantastisk fine!
Nå ble jeg virkelig inspirert :)
God helg!