fredag 18. juni 2010

Pakke fra Lune hjem

Kom på at jeg glemte helt bort å vise frem de flott tingene jeg fikk i posten! Pakken kom med vakre ting fra Lune hjem. Her har de mye flott. Jeg skulle egentlig bare bestille 4 knagger jeg hadde sett meg ut til leilighete. Men da kom jeg over et dørslag! Dette har jeg sett i så mange vakre hjem rundt i bloggeland. Jeg kunne ikke holde meg og ble nødt til å bestille dette også;) ENDELIG!


I dag har jeg vært hos frisøren og hatt prøvetime. Håret mitt er en eneste stor ball med krøller! Hun er kjempe flink og jeg gleder meg til å se hvordan det blir på bryllupsdagen.

Nå er det bare noen timer til utdrikningslag og jeg kjenner angsten komme. Godt jeg og min kjære forlover som skal gifte seg tre uker etter meg skal ha det sammen. Det hjelper litt i hvert fall;) Ønsk meg lykke til! Hehe

Ha en flott helg!

2 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hei! Takk for koselig hilsen på bloggen min! Jeg har vært litt "fraværende" i det siste, har også vært opptatt med bryllupsforberedelser, men som forlover;) Kjekt å besøke bloggen din! Lykke til med bryllupet, det nærmer seg raskt nå!

Anonym sa...

Heisan! Takk for koselig kommentar på bloggen min! Det satt jeg stor pris på :D
Så fant jeg også din flotte blogg,har lagt deg til i min bloggliste :)
Ønsker deg masse lykke til med bryllupet , håper dere får en flott og minnerik dag!
klem Laila