fredag 11. juni 2010

Test av muffins til bryllupet

Da har jeg fått testet ut en muffinsoppskrift til bryllupet. Prøvde meg på vaniljemuffins som jeg fant hos Lille W. Oppskrift fra Magnolia Bakery i New York. Spennende! I tillegg fikk jeg testet ut muffinsformene jeg fikk til jul og sprøytetuppene jeg kjøpte på Ebay. Se innlegget om dem her. Jeg hadde ikke noen som var store nok til å lage de fine snurrene, men fikk prøvd meg på noen stjerner:)

De ble veldig gode. Jeg er absolutt en sjokolade fan, men mulig vi kan gå for disse alikevel! Må bare øve meg litt mer på pyntinga!

Nå fikk jeg akkurat mail fra Lune hjem og i den ligger det noe jeg har ønsket meg lenge:D GLEDE!


3 kommentarer:

Henriette sa...

Nam :) Dei såg vertfall veldig gode ut!

Anonym sa...

De så kjempe gode ut:)

C ♥ sa...

Nam nam! De fikk jeg lyst på !