onsdag 16. juni 2010

Bordkort/hefter

I dag er det en gjeng med hefter som skal skrives. Eller jeg slipper heldigvis unna med å bare skrive navnet. Dette bruker vi som bordkort også. Skal ha noen fine seviettringer så da tror jeg det holder med bare hefter.

Vi skal ha runde bord og planen er at de skal ligge annenhvert sølv og blått. Det eneste er at nå har det blitt en tre bord som ikke er partall, men pyttpytt!

Så som dere ser har jeg litt jobb foran meg. I hvert fall siden alt skal embosses. Huff, jeg som skulle gjøre disse så enkle. Jaja, har jo bare planer om å gifte meg en gang.

Sølvbåndet og den lille diamanter ble kjøpt i denne butikken på Ebay. 70 kr for 450 meter sølvbånd:-o Trengte ikke så masse, men det er så.

Nå må jeg få satt i gang med arbeidet!

Kjempe koslig at dere likte klokken, tror vi blir fornøyd med den gaven:)

Ha en herlig dag. Her er det meldt bare sol frem til neste fredag. Håper det holder til bryllupet!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine kort! :) Flink du!

Takk for kjoletips! Hvis jeg ikke finner noe i den kjolebutikken (noe jeg bare MÅ, bank i bordet!), så skal jeg kikke etter det merket.

Ha en god natt!

Unknown sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min!!!

Jeg har ikke fått de 10 bud enda. Planen er at forloveren min skal skrive ned talen til meg. Det var fantastisk morsomt. Hun ramsa opp 10 ting jeg måtte gjøre, ikke gjøre og fortsette å gjøre. Hun avslutta de 10 bud med en liten hilsen fra Anna Anka;) Du kan gjette hva den var... haha

Skal få fart på henne så jeg kan lage et innlegg om det:)

Ha en strålende dag.

marthe