onsdag 30. juni 2010

Endelig gift!

I helgen ble ble bryllupet feiret. Det var helt fantastisk og alt gikk så flott fra morgen til kveld. Ingen Silje svimte av på vei inn kirken og begge svarte ja! Flotte venner og familie var med og gjorde dagen helt perfekt. For en gjeng! Vi er heldig som har så flotte og gode mennesker rundt oss. De bidro med flotte og morsomme taler og underoldning og vi er så glade for alle som ville feire dagen med oss. Var ikke måter på fine gaver vi fikk. Nå er jeg klar for å flytte inn i leiligheten og plassere alt sammen. Vi vurerer å kjøpe et vitrineskap fra pengene vi fikk av mine besteforeldre. Må jo vise frem det fine serviset!

Har absolutt ingen bilder fra bryllupet. Det får komme senere en gang når vi begynner å få fra venner og familie:) Nå kan jeg i hvert fall avsløre kjolen min. Har aldri angret på at jeg kjøpte den. Perfekt på alle måter og drømmekjolen min!




Nå er faktisk Tor Vegar min ektemann og det er helt fantastisk. Nå skal vi bare kose oss før vi skal hjem å feire bryllup til min kjære forlover Camilla:D

6 kommentarer:

Lakka sa...

GRATULERER SÅ MASSE!!!! For en nydelig kjole.. sukk! Jeg tenker du var nydelig i den. Håper du deler noen bilder av bryllupet med oss:-)

Nyt hvetebrødsdagene og ta vare på hverandre♥


Lakka

Solveig sa...

De hjertligste gratullasjoner til dere!!! Så kos å høre at dagen var vellykket! Det er jo alltid litt spennende når så masse skal klaffe på en gang:o)
Helt nydelig kjole! Så deilig å være prinsesse for en dag!!
Gode hvetebrødsdager til dere - kose dere masse:o))
Klem fra solveig

Anonym sa...

Så godt å høre at alt gikk fint, og at dere fikk en fin dag!
Gratulerer!!!!
Kjolen din var kjempelekker! Ble nok felt noen tårer når de fikk se deg i denne tenker jeg...
Kos dere masse,
klem Laila

Lakka sa...

Jada, de har mindre vitrineskap også, rett og slett en veldig alright butikk;-) Du burde ta deg en tur til butikken i Kristiansand når du kommer hjem! Ikke så mye møbler der, men de kan bestille for deg.

Misunnelig på apekattene altså!!! Kooos dere!


Lakka

Anonym sa...

SONNET 116
Let me not to the marriage of true minds
Admit impediments. Love is not love
Which alters when it alteration finds,
Or bends with the remover to remove:
O no! it is an ever-fixed mark
That looks on tempests and is never shaken;
It is the star to every wandering bark,
Whose worth's unknown, although his height be taken.
Love's not Time's fool, though rosy lips and cheeks
Within his bending sickle's compass come:
Love alters not with his brief hours and weeks,
But bears it out even to the edge of doom.
If this be error and upon me proved,
I never writ, nor no man ever loved.
- Shakespeare -

SU sa...

Hm oppdaga plutselig at mitt vakre innlegg var anonymt.. Men eg ville jo ha æren for å ha funne en så fin tekst! :) Klem, SU