tirsdag 19. juli 2011

Storage på badet

Storage korgen passet jo perfekt på hyllen på badet. Enda mer plass spart i det lille skapet under vasken når det ikke trenger å være fylt opp med dopapir!

Driver å tegner litt på vaskerommet i vårt fremtidige hus. Det har flyttet opp fra første etasje til andre etasje hvor alle soverommene ligger. I første etasje blir det en grovinngang med vask og om vaskemaskinen vår fortsatt lever setter vi kanskje den inn der. Må jo forandre på ting nå som jeg først kan. Blir ikke lett når huset står der.

Nå har jeg faktisk droppet gjesterommet for større vaskerom og bad. Har planer om et stort hobbyrom og tror heller vi går for en sovesofa der siden all familie bor veldig nærme. Kan ikke se for meg at det blir så veldig aktivt på et gjesterom. Nei, jeg stemmer for større bad og vaskerom;)

Silje

2 kommentarer:

Meg sa...

Hei og takk for koselig melding på bloggen min. Sengene var litt av et prosjekt, men utrolig morsomt og spennende og lage :)


Ønsker deg en fin sommer videre !

Andrea Nepstad sa...

Åå, den var skikkelig søt :)