onsdag 6. juli 2011

Værbitt Eik i stua

Blir bare mer og mer glad i møbler i forskjellige tretoner om man kan kalle det det? hehe. Så glad nå for at jeg aldri malte sjenken min, eller slagbordet, eller kisten...hehe. Bildet under her har jeg hatt lagret som inspirasjon lenge. Det er fra Home and Cottage. Syntes alt på bildet er flott, spesielt skapet. Kunne veldig gjerne tenke meg et slikt et til serviset og diverse. (Har forresten lyst på sofabordet også...)


Tror Home and Cottage og Living selger en del av de samme tingene. Blant annet skapet og sofabordet. Bordet er det grei pris på, men skapet derimot koster. Det er jo stort da...Ohoi, det koster å være kar...Kanskje jeg skal begynne å spare nå?


Bildene over og under er fra Living sin nettside


Sukk, vi får nå se hvordan det går til slutt.

I morgen er det helg for meg og det skal bli deilig. Hubby har bursdag på fredag og lillebror på søndag. Håper de blir fornøyd med gavene. Lillebror blir fjortiss og vil selvfølgelig bare ha $$$.

Håper alle dere har en fin dag og får en fin kveld!

Silje

3 kommentarer:

MissMette sa...

Flotte og inspirerende bilder :)
Jeg også liker så godt denne serien
fra Home and Cottage ღ særlig stue
bordet!!! Me Like :) Ønsker deg en
fortsatt fin uke og helg, nyt dagene
og sommeren... Stor klem fra Mette

Villa Minde sa...

Det er så mye fint på de butikkene, jeg ønsker meg nesten alt merker jeg ;o)
Riktig god helg, jeg krysser fingrene for nydelig sommervær! Klem fra meg

Andrea Nepstad sa...

Utroolig fint!! Elsker sånne gamle møbler i mørk tre- farge!! De er så koselige :)