mandag 30. april 2012

Heims verden hearts: "IHeart Organizing"

En liten blogganbefaling til deg fra meg:


Om du er som meg liker å skrive lister. Helst skulle hatt alt organisert og perfekt. Ja da anbefaler jeg denne bloggen. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg får det til, men skulle gjerne hatt det slik. Lister må jeg alltid lage og jeg blir veldig glad i å se og lese om organisering. Er jeg like flink til å sette det ut i praksis? Absolutt ikke! Men det er ikke tvil om når jeg kommer over blogger som dette og bilder av flotte organiserte rom eller plasser så vil jeg gjøre noe med det jeg har. Det er ikke i tvil om at blogger som dette gjør meg til et bedre menneske! Hah! Det får meg i hvert fall til å ønske å forbedre systemene mine(som ofte mangler ifra begynnelsen) Det får meg til å tenke over hva som vil fungere best og jeg har stort(!) rom for forbedring så jeg sier det igjen. Sider som dette er geniale! Om ikke du har ork så får du i hvert fall giv til å begynne eller dårlig samvittighet...

Hun deler sine egne prosjekter, andre sine prosjekter, "free printables". Bloggen gir masse inspirasjon, gode ideer, flotte bilder, herligland, hele bloggen er jo fantastisk organisert til og med!

Besøk, besøk, besøk:


God tur!

1 kommentar:

Notre Maison sa...

Hei! Du har noe å hente inne hos meg; ta en titt;) Ha en fin kveld!