mandag 16. april 2012

Litt fra påsken

Stoppet litt opp her på bloggen og frem til nå egentlig ja. Vi hadde oss en god påskeferie med venner og familie og da ble bloggen litt nedprioritert. Mamma, pappa og lillebror pakket sammen og reiste to uker til Egypt i påsken. Vet ikke hvor mange ganger jeg tenkte at jeg skulle ønske jeg var der. Uansett, når familien reiser er det greit at man har en så god svigerfamilie. Deler litt bilder fra påska...




Noen påsketurer ble det. Godt å komme seg ut og opp. Her med utsikt over Spangereid. Hubbys bror og kone har kjøpt hus her ute og det er som å bo i et lite ferieparadis.


Hubby fikk med god hjelp installert grillovn på heia hos foreldrene. Gammel varmtvanns tank. Helt genialt, deilig og varmt. Vi ble jo litt snytt for sommer i påska(skulle kanskje bare mangle) og gikk fra 23 grader ned til rundt 10. Kanskje det som er vanlig i påska...


Også må jeg bare legge med et bilde av pysen min som bor hos mamma og pappa. Stakkaren var alene hjemme og fikk heldigvis litt selskap inni mellom. Gamlefar blir faktisk 16 år til sommeren. Morsomt at han er eldre enn lillebror.

Håper dere har hatt en fin påske? Jeg er helt forferdelig dårlig til å kommentere for tiden. Jeg har rett og slett lite bloggelyst og generell datalyst om man kan kalle det det. Shabby, gammel data uten høyreklikk er egentlig hovedgrunnen. Må få kjøpt inn ny pc om ikke alt for lenge til.

Noen som vet hurtigtast for å få opp høyreklikk menyen hvor man for eksempel kan klikke "lagre bilde som"? Jeg blir gaaal!

Silje

Ingen kommentarer: