onsdag 7. september 2011

Bilder og album er reddet!

Det drøyer enda mellom innleggene her. Men nå kan det være det begynner å ta seg opp siden jeg har fått ny(gammel) data. Har tørket støv av min forrige som jeg erstattet pga redsel for at bacheloren skulle forsvinne. Den er himla treig og høyreklikk tasten virker ikke...Må nok kjøpe en ny etter hvert. Men, for nå så får jeg gi denne en ny sjanse.

I tillegg har jeg fått gått gjennom det som ble funnet på viruspcen min og det var ja, egentlig ALT! Så lykkelig jeg er. Hele bryllupsalbumet jeg hadde laget på 100 sider er kommet tilbake. Det var helt fantastisk! I tillegg masse flott inspirasjon jeg har samlet opp. Nå må jeg bare få organisert alt så blir det bra tror jeg!


Bilde: Google

Som jeg skrev sist uke hadde jeg bursdag og det var en kjempeflott dag takket være en herlig mann og mange herlige venner som kom på besøk. Jeg har nå gått over fra vanlige taster på mobilen og over til touch! Velkommen etter, sant? Himla innvikla og skrive og nei, "heve" er ikke et nytt kult ord Camilla, det skulle bety "hehe". Tar litt tid å bli vant med ny mobil.

Håper alle dere har en fiiin onsdagskveld. Nå nærmer jo helgen seg faktisk!

Silje

Ingen kommentarer: