tirsdag 23. mars 2010

Et lite tips!

Jeg er ikke verdens største fan av å henge på biltema. Men jeg dilter nå etter og gjør så godt jeg kan. Det er da jeg virkelig går inn for å bevare tålmodigheten. Går det litt for lenge begynner jeg som regel å vandre rundt for meg selv.

I helgen på en av mine vandreturer på biltema kom jeg over disse bøttene i 3 forskjellige størrelser(2,5, 5 og 8 l.) Kunne ikke finne noe pris og tuslet til kassa for å høre hvor mye det var for disse. 33 for den minste, 45 for den mellomste og 55 for den største. Til slike priser bestemte jeg meg for at alle skulle bli med hjem.


Mye vakkert disse kan brukes til. I den minste ser jeg i hvert fall for meg en vakker Hortensia! Om de andre blir brukt til blomsterpotter, søppelbøtter eller oppbevaring av en eller annen slag får vi se på...Vakre var de i hvert fall;) 

Ingen kommentarer: