torsdag 18. mars 2010

Innbydelsene er ferdige og levert...

...til de aller fleste i hvert fall...Det har vært en salig jobb og jeg priser meg lykkelig for at det ikke blir noen bordkort å lage i hvert fall. Makan til pel har jeg aldri vært med på! Helt og holdent min feil selvfølgelig siden jeg skulle lage de sånn. Var ikke helt lett å tenke gjennom at det skulle lages over 40 til sammen. MEN, nå er det gjort og vi ble veldig fornøyde(tror jeg da?) Godt jeg hadde god tid så det var egentlig ikke noe stress, bare litt i overkant mye dill:P Den embossingen var en laaang prosess. Men her kommer i hvert fall litt fra prosessen og det endelige resultatet:


































































































Da var det bare å slappe av litt før neste økt:P

2 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Oj, for noen fantastisk fine invitasjoner! De ble jo nydelige. Dette kunne du virkelig altså! Imponert:-)
klem Janne Merethe

Lille Persille sa...

Skal si du har vært produktiv! Resultatet ble kjempeflott:)