søndag 14. mars 2010

Da blir det Grimstad!

Akkurat nå er jeg heeeelt utslitt! To jobbedager tar knekken på meg som jobber så sjelden;) Ellers etter mye frem og tilbake har vi endelig bestemt oss for at det alikevel blir Grimstad. Det har jo hele tiden vært planen, men i det siste har det vært litt frem og tilbake om vi skulle bo i Lyngdal heller. Men nå blir det som vi hadde tenkt og tre år på skolebenken for Tor Vegar og jeg må prøve å finne meg en jobb i Kr.sand, Grimstad eller Arendal:) Det blir spennende! 

Regner med det blir litt blogging om oppussing av leilighet etter hvert så det skal bli artig!

Slik en sengegavl kunne jeg gjerne tenke meg på soverommer. Vi burde klare å snikre sammen en slik en;) Husker dessverre ikke hvor dette bildet kommer fra...

Nå er det i hvert fall natta her!

Ingen kommentarer: