tirsdag 9. mars 2010

Et lite babyteppe

Begynte på et lite babyteppe i går, siden det bare skulle hekles 20 ruter tenkte jeg det skulle gå fort unna. Har 11 nå og mulig jeg blir ferdig med resten i kveld? (og ja, jeg skal prøve meg på strikkingen snart:P)
































Garnet så nesten svart ut her, men er brunt. En ganske nøytral farge til gutt og jente:) Blir nok bedre når jeg får festet tråder og sydd det sammen. Fant oppskriften hos Garnstudio.

I kveld er det glede meg frustrerte fruer og masse godt. Vi skal i hvert fall gå bort så få unnskylde oss med det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, og takk for sist. Så produktiv du er da! Litt misunnelig. Hvis jeg kutter ned på tv-tittingen så får kanskje jeg også gjort noe! Må virkelig lære meg å hekle snart. Til sommeren kanskje :)

Fant en side med masse morsomme ideer til barnerom som jeg ville vise deg. Skulle ønske jeg hadde et av disse rommene da jeg var liten. Skal bestille det til Rebekka så må JP bare levere.
Kanskje dere kan lage sånn seng på påler på soverommet til deg og TV også. Hi, hi )

http://kidsfactory.nl/scrollers/kinderkamers.html

Hilsen Kaja

Heims verden sa...

Hei:D

Det er noe av det mest fantastiske jeg har sett! Helt utrolig nydelig:D Må lagre den siden til en gang i fremtiden;)

Kan tenke meg Rebekka blir fornøyd hvis hun får noe derfra i hvert fall:D Kjempe masse fint!

Hekling ja, det klarer du å lære deg vettu:D Du får lære meg å strikke så kan jeg lære deg hekling, haha!

Silje