onsdag 6. oktober 2010

Når man venter på noe godt..

...venter man ikke forgjeves og nå nærmer det seg med stormskritt! 21 oktober er den store dagen og IKEA åpner på Sørlandet. Jeg tviler sterkt på at jeg komme til å være der den første dagen, men man vet jo aldri;)

Som jeg har skrevet før, ting tar tid. Akkurat nå står denne kassen stappfull av bilder og venter på at et par bildelister fra IKEA skal komme opp på veggen.


Har fått så mange koselig kommentar og takker veldig for det. Det varmer veldig! Fikk også en anonym, koselig kommentar som tipset om at skriften i den nye headeren kunne være litt vanskelig å lese, kanskje på grunn av skyggeskriften, så da fikk jeg lysnet den en del og håper det ble bedre:) Blir alltid veldig blind på ting jeg holder på med ei stund, så kjempe bra med tips!

Her nede på Sørlandet regner det visst:P Men jeg koser meg med å lage Oreo iskake, den er farlig god da!

Ønsker dere alle en fin onsdagskveld og måtte bare legge ved denne videoen mens vi alle venter i spenning;)



3 kommentarer:

Margitta sa...

Oi, soner billedlister trenger eg og... det som var i kassen såg jo spennande ut!

Emelie sa...

Vilken härligt blogg med så mycket inspiration!

Tack för titten!

Emelie

Siljes Hobbyrom sa...

Åhh, dette blir lekkert!!

Må si at jeg gleder meg veldig mye jeg også til Ikea kommer på sørlandet ;))

Ha ei fin helg!
Klem