torsdag 21. oktober 2010

Så kom snøen

Plutselig begynte det å dale ned. Kan aldri huske å ha tenkt over at, der kom den første snøen. Er ofte man våkner en dag og pluselig ligger det et lag med hvit snø. Jeg må innrømme at jeg var ikke noe særlig klar for det enda. Jeg kjenner enda på den lykkelige følelsen når jeg kjenner varme, blå himmel og sola som skinner. Sommerfølelsen.


Utrolig hvor lykkelig man blir på våren. Jeg får en julefølelse når snøen kommer og den passer bare ikke inn i oktober. I midten av november kan den komme. Men i fare for å bli ulykkelig må jeg bare omfavne snøværet og innse at sommeren er over. Så da sier jeg: ENDELIG, snøen har kommet, nå kan det bare bli JUL!

Bildene ble så som så siden jeg holder meg inne i sofakroken i kveld! Fikk akkurat en murstein av ei bok, Fall of Giants av Ken Follett. Kjøpte den på play.com for 100 kr, i bokhandelen koset den 450:-O 900 sider, så da har jeg lesestoff for høsten! I tillegg kom Maison Interiør i posten. Lykke!

Tusen takk for fine kommentarer, det sette jeg utrolig pris på. Til og med enda flere som vil være med på Giveaway. Det er jo kjempekoselig. Ha en fin torsdagskveld! I morgen er det helg:D

Ingen kommentarer: