mandag 29. august 2011

Fremgang på verandaen

Har vært dårlig med blogging her i det siste ja. Ikke alltid så lett når man ikke har egen PC lenger. Må se om jeg kan få ordnet meg noe snart. Her går livet som vanlig i jobb og skole. Det som egentlig har skjedd siden sist uke er at verandaen er ferdig! Jeg har fått lettet litt på samvittigheten og var med å hjalp en del med kledningen. Her er noen bilder fra når den var halvferdig. Vi har gått fra en 80 cm brei veranda med stålrekkverk langs hele leiligheten...


...til 2 meter i bredden og nesten tre i lengden.


Det hjalp godt selv om det er i det smaleste laget når vi har 2 stolper som står ned midt på den. Ikke så godt å fjerne disse. Men nå kan vi i hvert fall sitte her ute å grille og kose oss. Utrolig deilig! Flere bilder kommer når vi får ordnet oss litt mer. Ikke så mye å vise enda...

I helgen var vi en liten tur til Oslo på konsert. Hubby fikk billetter i bursdagsgave av meg. Brad Paisley, country;) Ikke heeeelt min sjanger. Men når man har blitt spilt diverse country for i over 5 år begynner det å bli naturlig. Jeg er i tillegg ganske altetende når det kommer til musikk. Nesten alle sangene var nye for meg siden Hubby har hørt lite på han(nå er han litt frelst da) den eneste sangen jeg hadde hørt før var denne og den er ufattelig nydelig og trist...


Håper dere som kikker innom har hatt en fin helg og får en fin  mandagskveld!

Silje

2 kommentarer:

Det nye livet sa...

Hei:)
Har fulgt med på bloggen din siden jeg sluttet å blogge for over et halvt år siden! Vet ikke om du husker det, men jeg hadde bloggen "langtangen".
Nå har jeg opprettet en ny blogg, ikke helt som før... Så ta gjerne en titt:)

Hilsen Ingun:)

Lille Persille sa...

Dette blir bra!! Deilig når slike prosjekter går mot slutten! - gleder meg til noen av våre er ferdige - haha!

Klemmer