fredag 9. april 2010

Handel i Egypt

Det skulle vise seg at det ikke var noe problem å shoppe i Egypt heller. Sjokkerende:P Ble egentlig bare litt småting, men var veldig overrasket over at jeg fikk kjøpt meg 3 par sko(!) Er vant med at det meste er "jalla" jeg. Men se disse tre...

Billige var de også! Første par 350, andre 130 og siste 100!

I tillegg ble disse to t-skjortene kjøpt til en nyankommen baby, så herlige og små!

Disse tre syngende kamelene skal gis til noen andre herlige små

I tillegg kjøpte jeg denne baby uroen. Tidlig ute, meg? Neida;) Kunne ikke la være, syntes den var så søt.

































Dette var jo ikke alt for mye shoing vil jeg påstå, men jeg fant faktisk mye denne gangen som jeg gjerne skulle kjøpt også. Det var en "butikk" med gamle antikviteter(alt for dyrt for meg da) en annen mann som satt hele dagen og risset inn vakre mønster i gamle og nye fat(ble også litt for dyrt for meg) Det jeg syntes var litt morsomt var at jeg tydeligvis ikke er helt med på motefronten. Hele Egypt bugnet av Ed Hardy kopier. Hadde vel aldri hørt om Ed Hardy jeg(!) Det er visst et populært og dyrt merke i Norge. Morsomt.

Uansett, ser for meg enda mer spennende shopping i Malaysia og kan nesten ikke vente. Godt det kom igjen noe på skatten, sant?;)

Ingen kommentarer: