lørdag 25. september 2010

Hekleheklehekle

Ja som overskriften sier har det blitt litt hekling de siste dagene. Vurderer enda om jeg kanskje skulle solgt noe på Epla siden jeg ikke kjenner til noen små babyer akkurat nå...Vi får se...

Her har jeg heklet noe i størrelse 0-3 måneder, en liten tunika og en søt jakke som passer til gutter og jenter.




Syntes knappene passet så godt til det naturhvite garnet. Kunne nesten ønske jeg hadde en liten en å kle opp, men får nok heller kle opp andre sine små ei stund fremover;)

Håper alle har en fin lørdag og en god helg! Jeg starter på det tredje hekleprosjektet for denne uken:)

2 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så fint! Du er flink altså!

Ha en fin helg
Klem Janne Merethe

Suna sa...

Ååååååååå, du kjenner noken m litt store babiser då! ;) Levi ønsker seg veldig Siljehekletøy igjen! Og Silje-kos.