mandag 6. september 2010

En god venn har bursdag og ellers litt vas...

Min kjære bestevenninne og forlover Camilla fyller år i dag. Vi var/er som erteris og da feriret vi noen bursdager sammen siden vi bare skiller seks dager. Dette er dessverre ikke så lett når Camilla studerer i Bergen og jeg bor i Grimstad. Men jeg ønsker deg en herlig dag vennen min og jeg savner deg noe veldig! En sann venn fortjente en fin bursdagsgave og fikk derfor et herlig bilde av vår drømmemann;)

I dag har jeg hatt min første dag på jobb og det var spennende og godt å komme i gang. Føler man faktisk kan rettferdig sitte å slappe av litt i sofaen da:P Hubby har dratt av sted for å skru litt og jeg driver å leker interiørarkitekt. Blir aldri helt fornøyd over hvor ting står. Dette mest på grunn av at alt ble plassert der det passet seg for å bli ferdig med å pakke opp...


Nå begynner det å hjelpe litt og ting finner litt etter litt sin plass. Venter enda på at hyllene skal komme opp på kjøkkenet slik at disse kan befolkes. Funderer litt på om jeg skal ta tak på andre strøk med hvitmaling på stolene mine eller om jeg skal vente til i morgen slik at det blir plass til å henge opp klærne som er i maskinen. Må prioritere når leiligheten er som den er på størrelsen:P

Tenkte jeg skulle gi "Firestjerners reise" på tvnorge et forsøk nå. Så aldri middagsversjonen og syntes ikke det virket spennende i det hele tatt. Syntes den stemmen som må kommentere ALT er veldig irriterende. MEN jeg elsker jo reise, så kan jo bli artig dette. Har sett fem min nå og kjenner jeg irriterer meg litt allerede! Hehe 

Ha en nydelig mandagskveld!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis til venninnen din! Synd at dere bor så langt unna hverandre da..
Ikke altid så lett å plassere tingene sine etter man har flytte nei, men de finner som regel plassen sin ettervert :D
klem Laila

Unknown sa...

Så fint bilde av deg og venninna di. :) Kos deg i sofaen du. Det er helt lov etter en lang arbeidsdag. :)

Tusen takk for koselige ord hos meg! Det betyr mye. Klem!