onsdag 15. september 2010

Ønsker meg et...

...koselig bad i vårt fremtidige hus. Vi skal ha badekar og jeg har en plan for hvordan det skal bli, sånn ca da. Håper at det blir like koselig som på disse bildene her...






Bilder fra Houzz.com

Denne uken har jeg fått jobbe fult og det har vært herlig det. Godt å vite det kommer noen penger inn også;) Ellers hadde vi besøk av tre herlige venner i går med pizza, kake og spill. Utrolig hvor engasjerte alle ble av det! Var til om med Hubby som foreslo det og vi satt der alle i sjokk. Var bare å gripe anledningen da.

I dag har formen vært heller laber. I går slo forkjølelsen inn og jeg har vært på sofaen siden jeg kom inn døra etter jobb! Får håpe formen blir bedre til i morgen. Nå venter jeg bare på at klokka skal bli litt mer så jeg kan finne senga...

Ha en fortsatt fin kveld og en herlig morgendag. Nå er det snart helg og 50 års feiring for pappa. I morgen fyller gamlefar år!

1 kommentar:

Othilie`s have sa...

Skal dere ha badekar i vinduet? Det har vi også planlagt. Spennende!